عین..شین..قاف..من ...چی شدی..؟؟؟!!

عین..شین..قاف..من ...چی شدی..؟؟؟!!
خدا..!!!؟؟؟خیلی باهات حرف دارم...خدا من..!!عاشق شدم..!!؟ 
قالب وبلاگ

امروز صبح ساعت 8 کلاس داشتم....داشتم اماده میشدم که برم کلاس یهو این فکر از ذهنم عبور کرد

که اگه مسعود ازدواج کنه منو فراموش میکنه..؟؟!!یهو با همین فکرناخداگاه اشکام ریخت...خیلیم ریخت تا

حدی که من دوباره آرایش چشم کردم...تو ماشین که بودم اشکام تو چشام جمع بود اما نزاشتم جلو بابام

بریزه...با همین فکر و بغض همیشگیم رسیدم تا دانشگاه...تو دانشگاه استادمون(خواجه میرزائی)طبق

معمول پیچونده بودو نیومد کلاس...یکم دوندگی کرم واسه کار دوست زهرا..چون داشت ترم اخری درساش

حذف میشد..با کلی خستگی 11.30 اومدم خونه..راستی یادم رفت بگم که مسعود گوشیشو گم کردو

فقط دیشب برام تو یاهو Off گذاشته بودو جریانو توضیح داد...خیالم یه کوچولو جمع شد...!!

ازامروز داشتم میگفتم..!!

اومد خونه اماباهمون حس وحال...تا حدی این حس قوی بودکه اشکام جلو سینا(داداشم) که تو حال باهم

نشسته بودیم ریخت...و اون فقط با چشمای اینطورینگام کرد..منم با کمال خونسردی پاشدمو اومدم تو

اتاقم..یه جورایی این رفتارایه من براش عادی شده..

خلاصه با همون حال رفتم خوابیدم حتی واسه ناهارم بیدار نشدم..گوشیمم Silentکردم...میدونستم که

مسعود الان خوابه..وقتی بیدارشدم یه شماره 25بار بهم Miss Call زده بود...فکرکردم مسعوده واسه

همین زود پریدم تو نت...دیدم مسعود برام Off گذاشته وشماره جدیدشو برام گذاشته..خیالم راحت شد..

الانم پشت خطه من برم بهش بگم بهم یکی زنگیده...اوکی...بوس بوس....

 





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:56 ] [ مریمی ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

فقط به حرف دلم گوش کن..!!!!؟؟؟
نويسندگان
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 2712
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




فروش بک لینکطراحی سایت

جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ